Jump to content
Forums forums
PRIMETIMER

dccfangirl

Member
  • Content Count

    118
  • Joined

Community Reputation

533 Excellent
  1. I enjoyed this episode but I have to say I prefer watching the girls learn THEIR pom style rather than quite random stuff that fans never get to see (I guess maybe showgroup performs these pieces?) I think the odd bit of guests choreo is cool but I prefer when they learn game pieces. Taylor seems so BLAND to me. I feel like Victoria is having to be uber duber loveeellleeeeyyyyy to everyone and it feels a bit forced even tho I don't hate her. I thought Kelli asking Madeline about her reasons for auditioning was an interesting and sincere interaction. Christina is looking a bit old for this team now? And still tired, I feel like they should have probably cut her at auditions based on what we've seen so far. I think Kat and Meredith are both pretty useless and I'd fire them if I was choosing the squad. I was quite moved by how proud Judy was of the girls and getting praise for her choreo - it's her life's work and I love seeing people take so much professional pride in their craft.
  2. A bit of a weird episode IMO. I feel like the new structure just leaves them a bit flat. Also yawn on Gilly's promo. Yay Cheryl Burke tho. Meredith is attractive but not a good dancer and looks kind of old IMO? Kat is shit and annoying. I felt for Savannah because she is MUCH improved dance-wise. Have enjoyed seeing her profiled the last two epis (she's my husband's fave lol) Love having Kash back - really really liked her routine, the pacing was amazing and it was so much less cheesy/more modern than some of the other dances whilst still being DCC. Would not agree for Caroline for point tho! That was BIZARRE. I know who gets point but if I could choose it would be Gina - she is the most reliable dancer even tho she's not my fave DCC. I didn't like that in show group auditions they spliced so much between the groups because (unless there was a huge mistake) we didn't really get to see who was outshining the other girls. Love Rachel A and Rachel W - they are gorgeous. OK ultimately i HATE the new format. I don't care that the girls can leave earlier- if the meetings were done in a timely manner it wouldn't make much difference by the time the other girls had packed and changed. I feel like the dramatic structure of the show is gone.
  3. It feels like they're under profiling Victoria now. Loved seeing Savannah!
  4. Was it me or was Kitty in the shot before the final office visits? sitting at the front of the studio. Not enjoying the girls being hauled out of rehearsal - prefer the old format with the team goodbyes. Liked the amount of dance though, really enjoyed the circle and seeing all the tricks. The veterans visit... the performance was pretty bad! Was great to see all the veterans tho - although I hate when Kelli makes out she's assessing them... like how bad can you be at being friendly and signing photos????
  5. Yeh I loved the drama of them being picked out of rehearsal but missed the drama of the omg who will she call it and the girls' goodbyes.
  6. Her kicks were terrible tho. As bad as I've seen in 14 seasons in TC.
  7. I thought it would be thunder but it looked like it wasn't?
  8. I thought so too and they do really teach fast. I'd find the fact that they have a move on almost every half-count tricky, you have to be so agile!
  9. 1) I liked this episode - felt it had enough tradition and enough new. 2) Really liked the leaderboard but a bit confused by the scoring. Also VK being the best rookie at auditions??? I'm pretty impressived with VKV2 but PUHleeeeze she wasn't better than all of those vets. EDIT - ShellyB explained the scoring system on another board. There's a numeric element + interviews + test. 3) I was quite excited for the personality test part but you didn't really get to see their answers so that ended up being a crappy segment. 4) I feel like there was more dance which I liked a lot. Also Jen C was a great first guest choreographer - I prefer DCC dance than random lyrical/hip hop/whatever, really enjoying seeing the vets teach. 5) I really like Lisa and Chandi - everyone else is a bit bland for me. Yay humble legacy but I don't think she'll make it because she's a "blender". Feel like Lily was blending a bit too. Also Kat is fine but not all that. Meredith is just so so so annoying. Yes she has nice eyes but no one's eyes are THAT nice.
  10. Did anyone else see this vid and think that Heather looks SO BORED? Her execution of the movements is perfect but her face makes it seem like she's marking it
  11. I quite liked when she did the "friendly Kitty" workshop two seasons ago rather than just being harsh on them. I like seeing her do technical kick work and work across the floor with the girls - I really love that. Her pre-finals solo stuff where she insults the girls tho is always a bit same-y.
  12. This episode is always pretty boring. I found Bret funny looking - maybe it was her makeup. Malena just isn't a good enough dancer. I like Kat, love Chandi, she has a great look. Enjoyed the veterans' goodbyes - not entirely sure why we had to watch them perform thunder without poms tho - so random. Like Charm a lot. Phil's dance party is sadly a bit tired now. Psyched for finals.
  13. I'm not reading these threads because I'm avoiding spoilers but is anyone else DREADING the "fit men cook" episode that we will inevitably get as per Kelli's social media. Vomit.
×
×
  • Create New...